ساعدونا لنصل الى 100 متابع

الثلاثاء، 20 مارس 2012

كاتبات للمدونــة !

السـلآم عليـكم 

..شلونـكم صبـإأيأإ؟؟

اليومـم حبيت اقول لكـم اني محتـإأجـة كاتبات الي تبي تقول لي والقوانين

1- الستاربوينتس فوق الـ300
2- تكتب كل يوم موضوع
3- تسوي مسابقات للمدونـة 
4- تحط رابط المدونة بعرضها

الي تبي ترسل لي الايميل
اسمي : noorra2000



اووك 


مـع السـلآمة 

هناك 6 تعليقات:

love4ever يقول...

انا عاوزة ابقى كاتبة بليز ادينى رد على اسمى فى ستار دول الى هو LoVe_FoUr_EvEr

love4ever يقول...

ده ايميلى elamira278@yahoo.com

masah2000 يقول...

اناا عايزة اكوون كااتبة علي فكرا عندي حسااب 400 ستاربوينتس بس بداا يتهكر لكن عندي حسااب غيرة اسممة masah2002 دا الحسااب فية 231 ستاربوينتس .. انا بعرف اكتب في المدووناات بس انا لوو حطيت مساابقاات ما رااح اعرف ارسل هداايا لاااني ما بعممل سووبر و شكراا ليكي ... ولو قبلتيني قوليلي و اقولك ايميلي .. قوليلي علي اسممي في ستاردول اسمي masah2002

Unknown يقول...

انا بدي صير كاتبة لهذه المدونة اتمني انك تقبلي اسمي في ستار دولrania123rain

Unknown يقول...

انا ده اييميلي angel.-.love99@hotmail.com ووعد مني كل يوم اكتب 3 او 5مواضيعع بعد ما اخلص دروسيي اوك؟؟؟ واكتب رابط المدونة في عرضي وكل الشروط اسمي في ستاردول
lolo-cat-2012

غير معرف يقول...

xzero78.q8@gmail.com